ارسال پاسخ

۲۳ مهر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2463

pvc-asso.ir

بازار جهانی لوله های  PVC  تا سال 2025 به 114.32 میلیارد دلار می رسد

پیش بینی می شود که لوله های  PVC در بخش آبرسانی با رشد مرکب سالانه 9.92 درصد در سال های 2018-2025 رشد یابد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: طبق گزارش جدید منتشر شده توسط فیورمارکت، انتظار می رود که بازار جهانی لوله های  PVC از 62.43 میلیارد دلار در سال 2017 به 114.32 میلیارد دلار در سال 2025  برسد که معادل با رشد مرکب سالانه 7.86 درصد در دوره پیش بینی شده ی 2018 تا 2025 است.

 

 لوله های PVC از طریق اکستروژن به صورت ترکیب پلی وینیل کلراید با چندین افزودنی تولید می شوند. لوله های  PVC به دلیل مقاومت شیمیایی، دوام و بازیافت مجدد ترجیح داده می شوند و به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، مقرون به صرفه بودن ، مقاومت در برابر شعله ، نصب آسان، طول عمر بالا می تواند جایگزینی برای لوله های فلزی و بتنی در ساختمان ها همچنین در بخش صنعتی باشد. بنابراین شهرنشینی سریع و رشد این بخش عواملی است که پیش بینی می شود بازار جهانی لوله های  PVC رونق بگیرد.

 

پیش بینی می شود که لوله های  PVC در بخش آبرسانی با رشد مرکب سالانه 9.92 درصد در سال های 2018-2025 رشد یابد.

 

 لوله های  PVC در کاربردهای فاضلابی، آبرسانی، آبیاری، گازرسانی و غیره استفاده می شود. لوله های  PVC به دلیل دوام، نصب آسان و قیمت پایین به طور گسترده ای ترجیح داده می شوند. با این حال  عواملی مانند شهرنشینی سریع و افزایش سرمایه گذاری در پروژه های توزیع آب در کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان بخش آبرسانی را برای دستیابی به بیشترین میزان نرخ رشد مرکب سالانه  9.92 درصد در طول دوره 2018 تا 2025 سوق می دهد.

 

بخش ساخت وساز به عنوان بزرگترین بخش با سهم 34.46% از درآمد بازار در سال2017 ظاهر شد. صنعت کاربر نهایی ،کشاورزی، ساخت و ساز، تلکام و غیره را شامل می شود. لوله های  PVC به طورگسترده ای برای لوله کشی و انتقال فاضلاب در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. پیش بینی می شود که بخش کشاورزی با سرعتی یکنواخت رشد کند. انتظار می رود افزایش سرمایه گذاری در زمینه توسعه زیرساخت های آبیاری در کشورهای در حال توسعه جهان، عامل اصلی محرک این افزایش رشد باشد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد